Klacht: 2kaartjes besteld voor concert Johan Derksen in Ahoy,28 december

op 22 mei 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

125,00 via Rabobank overgemaakt,maar geen bevestigingsmail ontvangen..Bestelling dd.22 mei.

`Per mail om bevestiging gevraagd!

Wanneer ik te horen krijg dat de kaartjes inderdaad vastgelegd zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Ticket tribune

4 maanden geleden - Beste mevouw Van Montfort, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben de kaarten die u bij ons heeft besteld voor Johan Derken op 28-12-2017, op 23 mei naar u toegestuurd via de e-mail in een pdf. bestand. Wij wensen u alvast veel plezier bij de show van Johan Derksen. Met vriendelijke groet, TicketTribune

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:25 geantwoord

Beste mevrouw Van Montfort,

Omdat we zien dat uw klacht op deze website nog steeds openstaand ronden we dit bij deze graag af.

Zoals u weet heeft u tijdig uw tickets voor het evenement van Johan Derksen van afgelopen mei ontvangen. Hopelijk heeft u genoten daar.

Het team van Ticket Tribune

Alle klachten die gemeld zijn door catharina van Montfort