Klacht: 2kaarten betaald voor Neil Diamond voor 10-9-2017

op 11 augustus 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Heb in maart j.l. Kaarten besteld en betaald voor Neil Diamond 10-9-2017met ordernr. 111265 ( 2 kaarten 253.– euro) voor 10-9-2017 in Ziggo Dome. Na diversen mailtjes te hebben gestuurd krijg ik aldoor een mail met dezelfde tekst ” 6 maart hebben wij de kaarten verzonden” maar ik heb niets ontvangen. Misschien kunt U mij helpen? Met vriendelijke groeten.

Ik ben pas tevreden als ik de kaarten in mijn bezit heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:31 geantwoord

Beste mevrouw Frisch,

We hebben een tijdje geen notificaties ontvangen van nieuwe klachten op deze website. Daarom ronden we bij deze graag uw nog openstaande klacht af.

Zoals u zult weten heeft u tijdig uw tickets voor het concert van Neil Diamond ontvangen.

Hopelijk heeft u genoten daar.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Frisch