Klacht: 2e lot op dezelfde bankrekening

op 26 juni 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag 21 06 2017 bezocht ik het paleis het Loo in Apeldoorn. Bij de receptie was er een delegatie van de bankgiroloterij voor de verkoop van loten via banknummers. Zelf heb ik al een lot onder bankgiro nummer NL55 RABO 0131 3955 56. Ik heb de betr. medewerker gevraagd om het nieuwe lot te koppelen aan mijn 2e bankrekening bij de ING Bank. Het nummer van deze bankrekening luidt: NL 03 INGB 0665 1608 79 tnv P H Keulen. Dit kon toen niet omdat ik niet het nummer van mijn bankrekening kende.

Is dit alsnog mogelijk? Ook heb ik nog en brief ontvangen van de BANGIRO met allemaal extra prijzen als ik een lot aankocht. Ik ga ervan uit dat ik hier nu ook kans op maak.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

P H Keulen, Balsemienbeemd 6229 WP Maastricht

Gewenste Oplossing:

Als mijn 2e lot het nummer van de ING bank krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pierre Keulen