Klacht: 29-05-2016 besteld betaald, maar nog niet ontvangen

op 09 juni 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Op 29-05-2016 heb ik 8 x opzetborstels voor Oral-B elektrische tandenborstels en 2 overzet nachtbrillen besteld en betaald. Maar ik heb nog niets ontvangen. Op mijn mails krijg ik een standaard mail, maar verder geen andere contactgegevens en of een naam van een medewerker. Ik heb een gevoel dat dit bedrijf zijn verplichtingen niet nakomt en dat het niet betrouwbaar is om via de Dealdigger te bestellen.

Wanneer ik mijn bestelde producten heb ontvangen of mijn geld teruggestort heb gekregen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 16 juni 2016 om 12:04 geantwoord

Het is erg vervelend dat de klant de bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling!
De bestelling is verzonden naar de opgegeven gegevens van de klant.
Schijnbaar heeft de klant deze bestelling niet mogen ontvangen, wij zullen de bestelling nogmaals met spoed naar de klant toe sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Galina Stepanjan