Klacht: Oplichting

op 22 januari 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Op maandag 20 januari het bedrijf hier boven genoemd gebeld voor een verstopte keuken afvoer …. na 30 min werk werd mij 391 euros gevraagd ! En xogenaamd 6 maanden garantie . Gisteren vaatwasser aan en weer direct mijn wasbak vol met water en vandaag loopt het water weer niet weg …het bedrijf in de ochtend gebeld . Ze zouden iemand zo dnel mogelijk sturen . Hele dag gewacht niks … paar keren weer gebeld of ze nemen niet op of ze zeggen we bellen je zo terug en doen dat niet . Uiteindelijk een afspraak gekrrgrn vanavond tussen 19 en 20uur . Het is nu 21.40 en nog steeds niemand .weer gebeld ja ze komt voor 21 uur …maar niemand is gekomen ….we zijn dus mooi opgelicht en 391euros armer ….

Als iemand komt het oplossen of als we onze geld terugkrijgen zodat wij een andere bedrijf kunnen betalen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty1234