Klacht: Onstoppen riool zonder resultaat

op 14 oktober 2013 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Op maandagochtend 16 sept is ons toilet overgelopen als gevolg van een verstopping in de riolering, hierdoor is veel waterlast ontstaan in de kelder’. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de fa.24/7 RioolDienst uit Tegelen. Een monteur van 24/7 Riooldienst, is ’s middags 3 uur “bezig” geweest om een verstopping in ons huis te vinden en te verhelpen.
Toen hij “klaar” was presenteerde hij ons een rekening van 320 Euro die wij via pin betaalden. Even later bleek dat de verstopping niet was verholpen en ook bleek de Toiletpot niet te zijn vastgezet. Wij hebben 24/7 RioolDienst de volgende dag gebeld en er werd beloofd dat de monteur, dezelfde dag terug zou bellen om afspraak te maken om e.a. te verhelpen.De gehele dag en volgende dag niets vernomen van de monteur.
Twee dagen later hebben we een email bericht verstuurd met het verzoek om de betaalde rekening terug te betalen. De 24/7 RioolDienst adverteert met “No Cure No Pay”,hier deden wij een beroep op. Echter geen enkele reactie meer vernomen.

Inmiddels heeft een ander ontstoppingsbedrijf geconstateerd dat bij de aansluiting van
de riolering naast ons huis op het riool in onze tuin volledig was verstopt. E.a. werd keurig en snel verholpen.
Van een ingezakte buis of een pijp die rechtop in het riool zou staan (volgens uw medewerker) bleek geen sprake te zijn.

De verstopping is drie dagen later hersteld door een ander vakkundig bedrijf (zie omschrijving klacht). Wij voelen ons opgelicht en overwegen verdere juridische stappen te nemen om (deel) van de betaalde rekening terug te krijgen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rcvonk