Klacht: Misbruik van RRS.

Kirsty21 op 10 oktober 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Op 28/09/2020 had ik een wasbakverstopping in de keuken.
Natuurlijk zelf geprobeerd te verhelpen maar toen dat niet lukte de RRS gebeld althans, dat dacht ik. Er staan meerdere tel.en advertenties onder rrs en ik dacht dat het bedrijf 24/7 een onderdeel van RRS was.
Dat bleek niet zo te zijn. Niet goed gekeken achteraf maar ja, achteraf schiet niet op.
Ik heb ook geen busje of auto gezien want dat was ergens anders geparkeerd i.p.v. voor mijn deur.
De medewerker v/h bedrijf liet mij een papier zien dat ik moest invullen met B.v. Starttarief half uur €169.- Voorrijkosten € 35.- Spiraalkosten, ik moest € 29.90 betalen x 2 is € 59.80 maakt samen € 319,19 incl btw.
De Echte RRS neemt voor die zelfde klus ongeveer € 109.-
De boel was na afloop super smerig en ik moest vragen of hij dat ook ff schoon wilde maken. Op zich was ik blij omdat ik kon zwemmen in de keuken maar toen ik van mijn buurman hoorde dat wij als vereniging van huiseigenaren een contract hebben met de RRS en het mij dus niets gekost zou hebben sloegen de stoppen haast door.
Op de site v/ d RRS staat ook dat ze weten dat er malafide bedrijven zijn die handig gebruik maken van het internet dat er vele malen rrs staat.
Je word opgelicht met zulke prijzen.

Het tv programma opgelicht inschakelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsty21