Klacht: Klacht over 247

op 26 april 2019 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Op 03-04-2019 hebben wij 247 gebeld op nummer 0851307401 omdat ons toilet verstopt zat. Vervolgens zouden ze tussen 2 uur en 4 uur komen, maar belden dat het later zou worden, uiteindelijk kwam er 1 jongeman om 17:10 in een bestelbus zonder logo. Hij legde uit dat het starttarief 169 euro was en 35 euro voorrijkosten of ik daar mee akkoord ging, (ik wist toen nog niet dat er nog meer in rekening werd gebracht) nadat hij dat uitgelegd had moest ik mijn handtekening zetten. Hij os tot 17:50 bezig geweest en toen kwamen de kosten van per meter slang er nog bij en kwam ik op een bedrag van 521,87 wat ik of contant kon betalen of pinnen. Hij vertelde dat het pinapparaat kapot was en of ik het via mijn Rabobank app kon betalen,hij gaf zijn pinpas en zo heb ik het overgemaakt helaas. Maar vervolgens na een week weer een verstopping en zijn we gaan bellen naar het bedrijf en die zeggen jullie staan niet in het bestand dus we zijn niet bij jullie geweest. We zijn gewoon opgelicht zoals meerdere als ik het zo lees. Kunnen we niet met degene die opgelicht zijn iets ondernemen zodat hij niet verder kan gaan. Hij moet gestopt worden. Ik vind de bedragen enorm veel wij moeten ook gewoon werken voor ons geld. Het is ene grote oplichters bende, wij hebben er ook aangifte van gedaan.

We zouden graag ons geld terug willen hebben omdat waar ze voor kwamen niet gebeurd is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brittluca