Klacht: Frauduleuze ontstopper

Marijke van der Vijver op 01 december 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Een brutale jongen kwam binnen: op mijn vraag ben je de ontstopper zei hij: ik ben alles wat u maar wil, voelde al ongemakkelijk.
Vervolgens moest ik direct wat ondertekenen het zou op minimaal 500 euro komen, het ontstoppen van een gootsteen. Dat vond ik buitensporig , ik moest meteen tekenen, ik telefonisch overleg met mijn man , die vond het ook niet kloppen. Toen ik zei niet van zijn diensten gebruik te willen maken wilde hij niet weggegaan,w red erg brutaal, kwam ook erg dichtbij. Hij weigerde te vertrekken, mik moest 75 euro betalen , nooit afgesproken ook. Uiteindelijk heeft mijn man de politie gebeld en toen hij dat merkte rende hij de trap af en ging naar buiten, dit bedrijf heeft geen KVK of iets, spelfouten op website, er klopt niets van ! Hij was erg pushy

Deze types oppakken, er zijn meer bedrijven met een 085 nummer die allemaal frauduleus lijken te zijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke van der Vijver