Klacht: Duur, geen garantie, oplichting

MarjaK op 20 oktober 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als voorgaande klachten, heb ik hetzelfde te melden. Wij hadden verstopping en moesten bij aanvang zonder indicatie al 205 eu betalen dat bestaat uit voorrijkosten en starttarief. Daarna werden we gematst naar hun zeggen om maar 1 meter te berekenen ipv de 6 meter dat ze met een spiraal de leidingen in zijn geweest. Dit kostte dus 30 eu ipv 180. Nog wat extra kosten en ze hebben 500 eu per uur verdiend. Ik zou me inschrijven! Geen goed werk verrichten, daarna geen garantie leveren en van de radar verdwijnen. Makkelijk verdiend, honden.

Toegevoegd 22 okt: en natuurlijk nemen ze mijn klacht niet in behandeling. Dit is gewoon hun werkwijze. Hoop dat ze zichzelf nog in de spiegel kunnen aankijken, dieven.

Gewenste Oplossing:

Geld terug!!!! Opdoeken van deze malafide praktijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarjaK