Klacht: ABSURT hoge rekening

Willem N op 15 november 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Eigenlijk ligt mijn klacht in het verlengde van alle voorgaande klachten…….een ABSURT hoge rekening voor 45 min werk !
Een verstopt toilet.
Wij moesten € 820,- afrekenen !!!

Er wordt vooraf verteld hoe ze te werk gaan en hoe ze rekenen. Het reinigen van de afvoer, zo wordt het genoemd ?
Je realiseert je op dat moment nog niet dat die zogenaamde meterprijs een torenhoge factuur tot gevolg heeft.

Wat is dat eigenlijk voor flauwekul dat berekenen per meter ???
De klant heeft een verstopping en dat moet opgelost worden !!
Als dat apparaat is aangesloten wat maakt het dan uit of ze 3 of 10 meter van die spiraal moeten invoeren om het probleem op te lossen ?
Het is gewoon een doortrapte manier om mensen extra geld uit hun zak te kloppen !
Reken gewoon voorijkosten en een uurtarief……klaar !

Als je later de factuur hebt afgedrukt zie je ook nog eens dat zij zichzelf onthouden van verantwoordelijkheid bij evt schade of breuk aan het riool.

Het was een dure les maar dit bedrijf zal ik NOOIT meer inschakelen bij problemen.
Als je een verstopping hebt, zeker de reviews lezen, verder zoeken en dit bedrijf OVERSLAAN.

Bij een normaal tarief zou ik tevreden zijn !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem N