Klacht: Absurd hoog tarief berekend en onder druk gezet

benka2020 op 16 november 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Ik heb dit bedrijf gebeld in de veronderstelling dat ik RRS had gebeld. Ze stonden bij Google bovenaan onder RSS, wat naamsverandering in de hand werkt. Aan de telefoon zeiden ze wel dat ze nu een andere naam hadden, maar dat zei me verder niets. Er is iemand langs gekomen, die 2 uur heeft gewerkt om een verstopping op te heffen in het verzamelriool en in de keuken. Ze hebben hiervoor € 1696,65 in rekening gebracht en ik moest dat bedrag gelijk met de pin betalen want anders zouden er nog 17% extra kosten bij komen. Hoewel ik het bedrag meteen al absurd hoog vond en dat ook heb gezegd, ben ik toch overstag gegaan, omdat ik vreesde dat er nog eens een paar honderd euro bovenop zou komen.
Ik ben van mening dat er hier sprake is van oneerlijke handels-praktijken. Ik heb daarna nog met het bedrijf gebeld om dit te bespreken en ik zou terug worden gebeld door hun klantenservice, dit is echter niet gebeurd en ik betwijfel of ze een klantenservice hebben.

Ik heb navraag gedaan over de gebruikelijke kosten voor deze klus en kreeg te horen dat dit max. €500 is. Ik eis een terug storting van het teveel betaalde bedrag, nl. € 1.196,65

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door benka2020