Klacht: Absurd hoge factuur rioolontstopping door SHJ Rioolsnelservice kvk 73809756

op 03 juni 2019 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Op 03-04-2019 hebben wij Groeneveld Ontstopping gebeld en werden doorverbonden naar 247 op nummer 0851307401 omdat ons riool verstopt zat. Vervolgens zouden ze tussen 2 uur en 4 uur komen, maar belden dat het later zou worden, uiteindelijk kwamen er 2 mannen om 20:08 in een bestelbus zonder logo. Hij legde uit dat het starttarief 169 euro was en 35 euro voorrijkosten of ik daar mee akkoord ging, (ik wist toen nog niet dat er nog meer in rekening werd gebracht) nadat hij dat uitgelegd had moest ik mijn handtekening zetten. Hij is tot ca. 20:50 bezig geweest en toen kwamen de kosten van per meter slang er nog bij en een avondtoeslag die tevoren niet was gemeld en kwam ik op een bedrag van 521,87 wat ik of contant kon betalen of pinnen. Maar vervolgens na een week even gaan bellen naar het bedrijf . Daar na telefonische opgaaf door Groeneveld Service bleek dat we voor hooguit € 204,00 all inn klaar zouden zijn. Waarschijnlijk sprake van misleiding en men adviseerde aangifte te gaan doen. Tijdens het telefoontje met SHJ Rioolsnelservice zeggen ze:jullie staan niet in het bestand dus we zijn niet bij jullie geweest. We zijn gewoon opgelicht zoals meerdere als ik het zo lees. Kunnen we niet met degene die opgelicht zijn iets ondernemen zodat hij niet verder kan gaan. Hij moet gestopt worden. Ik vind de bedragen enorm veel wij moeten ook gewoon werken voor ons geld. Het is een grote misleidende bende. Hoe en bij wie kan ik hier aangifte van doen ?

We zouden graag ons geld terug willen hebben voor dat deel wat men te veel gerekend heeft. Ca. € 325,00 retour dus (€529--€ 204).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joostvandewerken