Klacht: Opgelicht

Marcelle Poll op 20 juli 2023 over 24-7 loodgieter.nl in de categorie Loodgieters

Let op mensen! Deze ontstoppingsdienst biedt haar werkzaamheden onder verschillende websites aan. In ieder geval bij mij bekend onder 24-7 loodgieter.nl, RS rioolservice en Ontsttoppingsvrij.nl
Ze misleiden je met de eindafrekening en brengen torenhoge kosten in rekeing voor een simpele ontstoppingsservice. In mijn geval ruim 1400 euro. Aangifte doen is niet mogelijk omdat je een overeenkomst aan bent gegaan en er een dienst gelverd is. Ik raad iedere gedupeerde aan een klacht in te dienen bij ACM. Zij kunnen meerdere klachten bundelen en uiteindelijk bij voldoende informatie een zaak aanspannen tegen dit bedrijf, maar ook zorgen dat dit bedrijf uitgeschreven wordt bij de Kamer van Koophandel. Tot die tijd kunnen we enkel toezien hoe dit bedrijf/bedrijven nog vele anderen met ons ongestraft op kan lichten.

Uiteindelijk ben ik tevreden als deze mensen uitgeschreven worden bij de kamer van koophandel en deze malafide praktijken in de toekomst bestraft kunnen worden. Uiteraard hoop ik ook dat mijn teveel betaalde geld netjes terug betaald zal worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24-7 loodgieter.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24-7 loodgieter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcelle Poll