Klacht: 23 mei besteld en betaald en niets ontvangen

op 02 juli 2017 over NuGezond.com in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Order 137336 is op 23 mei door mij geplaatst en betaald. Na diverse e-mails heb ik een mail teruggekregen met de mededeling dat men achterloopt met beantwoording van de mail. De klantenservice is onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Na ontvangst van mijn bestelling of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NuGezond.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NuGezond.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ine.habraken