Klacht: 220 euro betalen anders deurwaarde

op 02 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn dus ook benaderd door Weekendje genieten. Vorig jaar tot onze schrik 69,00 euro afgeschreven van de bankrekening. Dit direct terug geboekt en een hele tijd stil. Toen een brief in de bus met een aanmaning. Betalen of anders zouden de kosten oplopen naar 220 euro. Een jaar lang niks gehoord tot aan gisteren 1 augustus 2017. We moesten de 220 euro gisteren nog betalen en anders zouden ze een deurwaarde naar ons toe sturen. Dit natuurlijk niet gepikt, en we kregen direct een onbeschofte reactie van hun terug. We hebben gezegd aangifte te doen. En hun zeiden dat dat geen zin had wegens gebrek aan bewijs. Ook wij kregen te horen dat de rechtszaak ons meer geld zou kosten als de 220 euro en dat had ook geen zin omdat we toch niet zouden winnen dat was nog niemand gelukt. Ook zeiden ze dat we destijds ene mail hebben ontvangen. Die hebben we nooit gehad. Maar hun hadden advocaten in dienst die alles in onze mail konden zien en ook dat op elk moment kunnen bekijken per seconde. Ze doen zich tevens voor als weekendje weg(een wel betrouwbare organisatie). Ik heb ze gisteren gebeld. En ze waren erg geschrokken dat de oplichters weer bezig waren. Ze hebben ook al aangifte gedaan tegen weekendje genieten. Maar de politie doet niks vanwege gebrek aan bewijs. Weekendje weg raad aan niet te betalen. Want hun naam word misbruikt door Weekendje genieten. Die aanbiedingen van hun zijn allemaal nep. Ik ben hier zelf erg van geschrokken zo rond de vakantie tijd. Ik hoop dat we dit op een of andere manier op kunnen lossen. Want wij hebben nooit een handtekening gezet voor deze zogenaamde reis. En dus is het ook niet geldig.

Als dit bedrijf word opgerold door de politie. En deze mensen hun verdiende straf krijgen. En vooral geen nieuwe slachtoffers kunnen maken.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde Overijsssel