Klacht: 21+traject

op 02 juni 2016 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Ik had op 12mei telefonisch contact opgenomen met de 21+ afdeling Hogeschool Rotterdam en ik heb enkele vragen gesteld over de aankopen voor de 21+traject, aanlegtest, en mijn huidige situatie. Ik kreeg te horen dat ik GEEN aanlegtest hoefde te maken nadat zij mijn gegevens heeft bijgehaald en dat ik vrijstelling zou krijgen voor het vak Nederlands, omdat ik momenteel op deeltijd VAVO zit voor het vak Nederlands. Ik moest toen een mail sturen om mijn verhaal te bevestigen over mijn situatie en de betalings vragen stellen. Vandaag probeerde ik mij in te schrijven voor mijn examenvakken(Nederlands, Engels en wiskunde) dat uiteindelijk niet kon, omdat ik niet aan de eisen voldoet. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de 21+ afdeling. Ze hebben gezegd dat ik het wel had moeten maken en niks meer aan kunnen doen. Er zijn ook geen toelatings-toetsen meer beschikbaar, omdat het eergisteren is afgerond. Ik krijg eerst te horen dat het niet hoefde(12mei) en nu moest ik het wel maken, nadat het te laat is. Ik verwacht wel dat ik iemand van de 21+ afdelen op kan vertrouwen met de informatie die zij aan mij geeft. Ik vind het volkomen onterecht dat zij mij verkeerde informatie geven, waardoor ik niet meer toelaatbaar ben.

Dat ik aanlegtest mag maken, zodat ik met normale procedures toelaatbaar ben

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

Bericht van Hogeschool Rotterdam

11 maanden geleden - Beste Minh, bedankt voor het afgeven van dit signaal. Wij gaan intern navraag voor je doen en komen hier zo snel mogelijk op terug. ^NL

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 04 juli 2016 om 08:42 geantwoord

Beste Minh, we hebben begrepen dat de Commissie Toetsing Onderzoek jouw klacht in behandeling heeft genomen. Er is inmiddels uitspraak gedaan, je zal deze binnenkort in de vorm van een brief ontvangen. Mocht je naar aanleiding van de uitspraak nog vragen hebben dan kun je deze het beste stellen aan de commissie via: commissietoetsingonderzoek@hr.nl. Mocht je eind volgende week nog geen bericht ontvangen hebben mail ons dan even via webcare@hr.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mydrizzle