Klacht: 20 kg bagage niet doorgegeven aanr Transavis, extrakosten 40 euro

op 27 september 2016 over Intratours reisburo in de categorie Reizen Algemeen

betreft reserveringnr; 264950.
op 6 september 2016 vertrokken wij van vliegveld Eindhoven naar Barcelona. Wij hadden voor 2 koffers ingecheckt met het gewicht 15 en 20 kg. Bij het inchecken bleek dat de koffer van 20 kg niet was doorgegeven aan de vliegmij, Transavia met wie we naar Barcelona zouden vliegen.
Ter plekke is dit geregeld, maar ik moest 40euro bijbetalen, terwijl we hiervoor al bij voldoen van de reissom hadden betaald.
Hierover heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van de Jong Intratours, zij heeft gezorgd dat de volgende werkdag voor de terugreis de 20 kg zou worden bijgeboekt., Dit is tot tevredenheid afgewikkeld.
Ik verzoek U de door mij gemaakte extra kosten terug te boeken op rek.nr. NL57RABO0376721227 t.n.v CJ> Wiskamp-Hummelink .
Door een sterfgeval in de familie was ik niet eerder in de gelegenheid dit voorval aan U te melden.
De reservering hebben wij afgesloten middels het resibureai D-Reizen in Zutphen

de telefonische afhandeling is correct afgehandeld

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratours reisburo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratours reisburo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corry Wiskamp-Hummelink