Klacht: 2 x

op 03 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 14 april 2011 ( € 89,95)heb ik voor een bewoner een scheerapparaat gekocht, die ging stuk en toen heb ik, 0p 10-10-2011 ( 69,95)de aquatouch gekocht omdat ze vaak gechoren worden in de douche, en dacht dat het daaraan had gelegen dat die andere stuk ging, maar nu is deze ook al stuk, één keer kan ik me voorstellen maar nu in korte tijd twee dat kan toch niet???

Gewenste Oplossing:

wat moet ik doen?
het liefst een nieuw scheerapparaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 21 augustus 2012 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is samen met de klant tot een goede oplossing gekomen. Beide apparaten vallen binnen de 2 jaar volledige Philips garantie en worden kosteloos gerepareerd voor deze klant.

Alle klachten die gemeld zijn door jck