Klacht: 2 x een defect toestel gekregen, nu al 9 dagen zonder telefoon, slechte klantenservice.

op 11 mei 2020 over Mobico in de categorie Mobiele Telefonie

Begin april een als nieuw iPhone 7 besteld, en kreeg een defect toestel. Week erna kreeg ik hetzelfde toestel maar dan ‘gerepareerd’ dat het precies 2 dagen volhield. Inmiddels al 9 werkdagen geleden dat ik dit laatste toestel heb teruggestuurd met de belofte dat ik nu echt een goede zou krijgen, maar nee hoor, nog niets gehoord. Ook neemt men blijkbaar de telefoon niet op, want Covid-19. Alsof dat een reden is om de telefoon niet op te nemen. Belachelijk. Zou niemand aanraden hiermee in zee te gaan.

Als ik nou eindelijk eens een toestel geleverd krijg wat 'als nieuw' is, en eigenlijk vind ik dat dit bedrijf een klant die al een maand wacht op nakoming van de koopovereenkomst prima tegemoet mag komen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobico

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobico nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femkevdlinde