Klacht: 2 x besteld niks ontvangen

op 07 februari 2018 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

op 6 december dat ik ruim op-tijd een kerst cadeau te bestellen voor mijn partner. na 1 week niks ontvangen,3 mailtjes gestuurd te hebben zonder reactie, toch even gebeld. 34 minuten in de wacht gestaan .
Er was iets mis gegaan met de levering en inmiddels was het artikel uitverkocht.
meisje aan de telefoon raden mij aan om een ander (duurder) artikel te bestellen met een kortings- code die ik dan van haar kreeg (nog niet de helft van het verschil werd hier mee recht gezet)
ik vul de code in, wil nogmaals bestellen en tijdens de laatste stap, word inneens mijn kortings code weg gegooid en betaal ik alsnog de volle prijs.
weer bellen, en weer krijg ik een uiterst begripvol meisje aan de lijn die het volledig met mij eens is en die dit gaat regelen voor mij dat het verschil terug betaald word, want ook dit was volgens haar een technische storing. en ook de vorige retour betaling was mis gegaan gaf zij aan, want dit was naar de verkeerde afdeling gestuurd (?!) dus ook dit zou zij regelenen
1 week later en weer geen pakketje,of terug betaald order bedrag ik bel, en krijg te horen dat dit pakketje geannuleerd was om een reden die zij ook niet kon zien let wel dat ik dus inmiddels 2 keer betaald heb.
en elke keer als ik bel word mij verteld dat ze mij morgen ochtend terug bellen met een passende tegemoetkoming, en elke keer word er niet gebeld.
Inmiddels heb ik ook al 14 mailtjes gestuurd, en ook op mijn mailtjes komt geen reactie
inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en is er nog steeds geen pakketje, of terug betaald order bedrag
ik vind dit echt niet kunnen zo kun je niet met mensen omgaan

Als ik mijn geld waar ik recht op heb terug gestort krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela1992