Klacht: 2 x 11 euro verdwenen

op 15 juli 2015 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

ik heb via grandevegascasino.com 2 x een betaling gedaan via ideal/skrill
beide keren zijn de betalingen van mijn bankrekening overgeboekt naar Nl14RABO0155503219 maar beide keren zijn ze niet terug te vinden op mijn skrill account of in mijn casino account…

ik ben tevreden als het geld terug geboekt is of overgemaakt naar mijn casino account

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht paulmaessen

5 jaren geleden - Nog steeds niet opgelost...

Reactie van de melder van de klacht paulmaessen

5 jaren geleden - Globalcollect maakt zich er makkelijk vanaf door mij verantwoordelijk te maken voor een dienst die zij bieden en tussenpersoon in zijn. Globalcollect mag dan zelf met skrill contact opnemen aangezien mijn bankgegevens bewijzen dat globalcollect als laatste mijn geld heeft gehad en nog heeft.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 16 juli 2015 om 09:51 geantwoord

15-07-2015 De heer Maessen per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst.
16-07-2015 De heer Maessen nogmaals per email geinformeerd. Aangegeven dat GlobalCollect alleen betalingen verwerkt voor diverse organisaties. GlobalCollect is niet verantwoordelijk voor de levering van de bestelde diensten of producten. De heer Maessen nogmaals geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie waar de bestelling is geplaatst.

5 jaren geleden - Opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door paulmaessen