Klacht: 2 verschillende planten ontvangen

sanne1985 op 30 december 2019 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal voor 2 palmen. In eerste instantie zijn de foto’s totaal misleidend. Planten lijken er totaal niet op. 1 plant is redelijk, de andere telt amper 8 blaadjes en is te miezerig voor woorden. Reactie van vakantieveiling is in eerste instantie, OEI, het lijken wel 2 verschillende planten! Dan hoor ik niets meer om uiteindelijk te vernemen dat de leverancier geen nieuwe toestuurt omdat geen een plant identiek is en de plant niet defect is. Een shoptegoed van tien euro. Echter zijn de overige kosten voor versturen en administratie al 11 euro en moet mijn bod minimaal 11 euro zijn. Dus om van de compensatie gebruik te maken moet ik extra geld uitgeven! Woest ben ik werkelijk. 6 keer heb ik moeten mailen voordat ik eindelijk na mijn laatste mail, ook nog eens na ruim een week een reactie kreeg.

Gewenste Oplossing:

In eerste instantie vroeg ik om een nieuwe plant. Nu wens ik mijn volledige besteding terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 03 januari 2020 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Sanne,

Wat vervelend zeg! Ik heb toch nog eventjes je contact nagelopen en de foto's bekeken. En ook ik moet concluderen dat beide planten in perfecte staat zijn! De ene is groter dan de andere dat klopt maar het is heel gebruikelijk dat klanten niet precies even groot vol zijn. Geef het wat tijd en de planten komen helemaal tot hun recht. De 10 euro veilingtegoed is een tegemoetkoming. Je hoeft daar uiteraard geen gebruik van te maken. Een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes, Donnie

sanne1985

Heeft op 03 januari 2020 om 10:14 geantwoord

Vreselijk teleurgesteld. Eerst erkeninng geven, met de reactie; oei het lijken wel 2 verschillende planten en dan doen of je gek bent. Bah vakantie veilingen. Geen goed woord voor jullie over!

Alle klachten die gemeld zijn door sanne1985