Klacht: 2 uur alles goed invullen

op 18 juli 2017 over Independer.nl in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aanvraag overlijden risico verzekering. 2 uur steeds melding bank nummer klopt niet. Dan helpdesk gebeld . Krijg je te horen onze web site werkt nog niet optimaal via mobiel. Kan een bedrijf als Independer niet veroorloven zet dan op site via mobiel geen transactie . Dat is klant vriendelijk. Daarna word je andere dag bestookt hoe heeft u onze service ervaren. Zijn denk automatisch email. Normaal zou je denken ben je op de hoogte als klant niet tevreden is . Daar draait alles gewoon door. Marketing afdeling denk legt werk voor u ?

Gewenste Oplossing:

Als ik niet bezig gehouden word door een bedrijf waar ik nog niet via mobiel aanmelding kan regelen Ik denk is anders ze willen je spreken. Andere zaken via mobiel lukken wel . Noem ik echt klant beduvelen neem je kontakt op zeggen ze onze site is nog niet oké,!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Independer.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Beduvel