Klacht: 2 pakketjes niet afgeleverd

op 30 juni 2012 over Post algemeen in de categorie Post

Bij deze dien ik een klacht in.
Ik heb op 22-06 een briefje ontvangen, twee pakketjes konden niet worden afgeleverd.

Achterop staat (en dit ben ik ook zo gewend) dat het pakket bij een tweede poging wordt afgeleverd bij postkantoor.
Ik heb verder niks meer in mijn brievenbus ontvangen en ben op dinsdag 26-06 maar eens gaan bellen.

Nu blijken beide pakketjes RETOUR AFZENDER gezonden te zijn. Waarom? Ik heb de postbode nooit gezien.

Na veel bellen (45 cent per minuut) is mij verschillende informatie gegeven.

Bovendien zal de klacht pas binnen 10 dagen afgehandeld worden.

Inmiddels heb ik van beide afzenders het track en trace nummer ontvangen (hoop gedoe, ken de afzenders niet).
Een pakket heeft geen afzender en kan dus niet worden terug gestuurd. De verzender moet hiervoor een formulier invullen (hoe ingewikkeld kun je zijn!!!)

Het andere pakket heb ik inmiddels met hulp van de verzender en track en trace code terug gevonden: het is afgeleverd!!! Maar waar? Dat weet niemand. Verzekerd verzonden, dus kan daar niet alleen ik of de verzender voor tekenen???

Ik heb grote kosten gemaakt, nu ik het pakket niet ontvangen heb op de dag dat ik het nodig had (namelijk 27-06). Er zitten spullen in die ik nodig heb voor werk.

De telefonistes van post.nl staan mij te woord, maar raken zelf ook de kluts kwijt van al deze idiote regeltjes.
Er is spoed bij het pakket, ik wacht er ondertussen al een week op, dus ik wil begrip voor deze situatie en hulp van een post mederwerker die meer voor mij kan betekenen dan doorsturen, formulieren insturen, termijnen afwachten etc.

Ik betaal toch niet voor niks voor de verzendkosten???

Netjes terugbellen binnen twee dagen (dus ma 2 of di 3 juli)
Tegemoet komen in de belkosten en extra verzendkosten.
Snelle oplossing en afhandeling van het probleem, met excuus van post.nl omdat de postbode het werk niet goed heeft gedaan en ik met de rotzooi zit.

Alle klachten die gemeld zijn door carolijn