Klacht: 2 maanden geen internet en tv en ik word NIET geholpen

op 11 december 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Geachte heer/ mevrouw,

Helaas word ik bij deze gedwongen om een officiële klacht in te dienen, want met uw planningsmedewerkers kom ik er niet uit en word ik niet geholpen. Sterker nog, alles wat zon beetje mis kan gaan gaat mis bij ons en er wordt geen moeite gedaan op jullie afdeling planning.

Laat ik voorop stellen dat ik inmiddels bijna 2 maanden zonder internet en televisie zit. Alle gevolgen hiervan, zal ik zo dadelijk opsommen.

Een maand voor verhuizing hebben wij KPN pakket afgesloten om op tijd te zijn. Bij de eerste monteursafspraak met KPN bleek dat de internetkabel stuk is onder de grond. Aansluiting was niet mogelijk. Inmiddels 4 monteurs hebben deze diagnose gedaan, al snel was duidelijk dat Reggefiber wel een aannemer zou sturen om dit probleem te verhelpen en op te lossen.
De afspraak is met gemak 4 x verzet en niet nagekomen. Tweemaal was het de weersomstandigheden, eenmaal “ gewoon “ uitloop en eenmaal gewoon niks vernomen.
Alle boze telefoontjes en gemaakte afspraken zijn niet nagekomen. Zelfs nadat een “ telefonische klacht” geleid had tot een nieuwe afspraak werd doodleuk opgebeld een uur van te voren dat de afspraak niet doorging…
Een van uw betrokken medewerkers is Karlijn Tiebels.

Inmiddels heb ik 4 maal verlof opgenomen voor niks. Ik hebnog steeds geen internet en televisie, ik heb een gigagroot probleem op mijn werk gezien jullie gemak.
Mijn abonnementen zoals Netflix etc lopen gewoon door evenals de kosten die erbij komen kijken gezien wij geen internet hebben.
Ik voel mij totaal niet serieus genomen gezien jullie klantonvriendelijkheid, geen probleemoplossend vermogen en teleurstellende manier van omgang met een “ uiting van onvrede”.
Ik ga er dan ook vanuit dat jullie mijn officiel ingediende klacht goed gaan oplossen en tegemoet gaan komen in alle gemaakte kosten tot nu toe, los van de uiteindelijke doelstelling ; de internetkabel repareren en om het huis trekken.

Er staat nu geen afspraak gepland en er is nog niks opgelost.

Zeer spoedig verneem ik jullie oplossingen.

Vrindelijke groet,
L. Saat

- ASAP goedwerkende Internet en TV
- financiële compensatie voor alle gemaakte kosten
- excuses

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 18 december 2017 om 09:04 geantwoord

Geachte mevrouw Saat,

Ik heb op 12-12 gevraagd om uw adres gegevens om na te gaan wat ik voor u kan betekenen. Tot op heden heb ik hier geen reactie op gekregen, daarom sluit ik de klacht en ga ik er vanuit de het probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dit alsnog graag.

Joanne

Heeft op 18 december 2017 om 11:14 geantwoord

Welke gegevens heeft u nodig?
Ik heb geen antwoord/ reactie ontvangen op mijn klacht.
Mvg L Saat

Bericht van Reggefiber

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Saat, Dat is vreemd. Ik heb gevraagd of ik uw volledig adresgegevens zou mogen ontvangen zodat ik actie kan ondernemen. Ik zie de postcode wel in de klacht staan, echter het betreffende huisnummer niet. Deze zou ik graag ontvangen. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Joanne

Reactie van de melder van de klacht Linde01

4 maanden geleden - Het huisnummer is 55. Graag verneem ik uw reactie. Mvg L Saat

Bericht van Reggefiber

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Saat, Ik heb begrepen dat de storing gisteren verholpen is. Nogmaals mijn excuses dat u zo laat een reactie kreeg op uw klacht. Wellicht was er op 12-12 een technisch probleem waardoor u mijn reactie niet heeft ontvangen. Tevens mijn excuses voor de gehele situatie. Voor een financiele compensatie moet ik u echter helaas doorverwijzen naar uw provider. Zij moeten u hierin tegemoet komen. Reggefiber neemt deze kosten niet voor haar rekening. Met vriendelijke groet, Joanne

Alle klachten die gemeld zijn door Linde01