Klacht: 2 keer betaald en geen contact kunnen krijgen.

op 04 september 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik vergeten was om op betaling afronden te klikken, heb ik voor hetzelfde pakket nog 1 keer moeten betalen. vervolgens heb ik geprobeerd om mat Kiala in contact te komen, maar dat lukte niet . er werd gevraags naar naam webwinkel, maar het gaat om pakket van particulier naar particulier.

Gewenste Oplossing:

terugstorten van het teveel betaalde bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paulabommel