Klacht: 2 kaarten via ING Rentepunten besteld, nooit iets ontvangen

op 19 april 2015 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Ben al vanaf begin februari dit jaar bezig om de 2 via ING Rentepunten bestelde DJK te ontvangen. Inmiddels 14 mails verder heb ik ondanks toezeggingen nog steeds niets ontvangen.

Heb van ING Rentepuntenwinkel op 07-02 en 25-02-15 de bevestigingen ontvangen en daarna bleef het stil. Ondanks dat in mail werd beloofd dat er binnen gestelde aantal dagen zou worden gereageerd… Niks van dit en nu nog geen kaarten wel een mails dat ze vertraging hebben en dat ze zijn kwijtgeraakt. Nieuwe opgestuurd…ook nooit ontvangen. Nu meent DJK dat ik maar bij ING moet zijn. Schandalig

Nu z.s.m. de 2 kaarten ontvangen, met aangepaste geldigheidsdatum of geld terug

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

Bericht van ING

2 jaren geleden - Hoi, Wat vervelend dat je nog steeds niet hebt ontvangen. Kun je ons benaderen op Facebook (ING Nederland) of Twitter (@INGnl)? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Groet, Franke ING webcare www.ing.nl/webcare

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:39 geantwoord

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Heeft op 03 juli 2017 om 21:42 geantwoord

Wat staat er tegenover? Lijkt me dat na al deze ellende een gratis kaart het minste is...

Alle klachten die gemeld zijn door DJK