Klacht: 2 jaar lang valt NTI me lastig

op 08 februari 2012 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb destijd boeken van nti thuis gekregen die ik niet heb besteld. dus ik bel ze op om dit te melden en hun zeggen tegen mij ja stuur ze maar op dus ik stuur ze op naar nti. paar maanden later krijg ik weer een brief van dat ze die boeken niet hebben ontvangen en dat ze een verzendbewijz willen hebben dus ik ga erachter aan en bel nog een x komt er een andere medewerker aan de telefoon die zegt dat ze de boeken wel hebben ontvangen dus ik vind het allemaal wel best ze vragen alleen of ik even aangifte wil doen bij de politie dus ik doe dit en stuur ze de orginele aangifte op en dit keer hebben ze een smoes van ja we hebben hem niet dus ik bel nog 1x op en ze hebben hem wel ontvangen en nu sturen ze me elke maand een brief of ik de aangifte weer wil opsturen omdat ze hem kwijt zijn terwijl ze weten dat ze de orginele hebben en ik geen kopie kan opvragen, maar weet wel dat mijn volgende aangifte tegen hun is nu hebben ze het naar de incasso bureau gestuurd en die wil de stukken weer hebben van mij terwijl ze die van nti moeten krijgen en dat ze die niet van hun krijgen ben ze ne helemaal zat na 2 jaar bellen en vrieven schrijven

nti moet gesloten worden het zijn viezerikken ik zal nooit maar dan nooit een curses bij hun aanvragen ze zijn uit op geld als je geen hoofdpijn wilt ga naar een ander bedrijf

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:25 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmetmansur