Klacht: 2 Denver tablets

op 08 februari 2018 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 December heb ik via de kijk bij mij app 2 denver tablets besteld voor mijn kinderen voor de kerst. Voor 23:00 besteld de volgende dag in huis… Nou mooi niet dus! Ik dacht vanwege de drukte rondom kerst geef ik het een paar dagen. Net voor de kerst nog niks ontvangen. Geen track&trace niks.. Had inmiddels al een paar keer gebeld. En besloten mijn bestellingen te annuleren… Binnen 10 werkdagen zou ik mijn geld terug op mijn rekening krijgen… Die 10 dagen zijn allang voorbij.. Afgelopen Vrijdag (19 januari ‘18) heb ik WEER VOOR DE ZOVEELSTE keer kijkshop klantenservice gebeld na aangegeven te hebben dat ik er geen vertrouwen meer in had en ik zou terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd DUS heb ik maar WEER terug gebeld.. Er zou een spoedaanvraag (ik bedoel spoed??!!) gemaakt zijn. Nu is het inmiddels 24 januari 2018 en heb ik NOGSTEEDS NIKS terug! Ik heb er ook een hard hoofd in. Aangezien er aangekondigt is dat ze de deuren sluiten en al zeker 2 dagen “wegens een technische storing” momenteel helaas telefonisch niet kunnen helpen!!! Probeer het op een later tijdstil nog eens… Ik kan denk ik fluiten naar me centen voor iets wat ik heb gekocht… Vervolgens nooit heb ontvangen… Daardoor heb geannuleerd… Waar blijft me geld? Jullie hebben afgelopen Dinsdag officieel faissement aangevraagd dus dan staan jullie in je recht om niet terug te betalen of wat? Wauw ik vind dit echt zo erg slecht…./

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld EINDELIJK terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Geldterugaub2018tralala