Klacht: 2 dagen voor niks zitten wachten op zending

op 25 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vriezer besteld bij Art en Craft.
Op ochtend van afspraak levering ineens mail dat ik nieuwe afspraak moest maken. Gebeld, Let op 5 minuten in de wacht gestaan en gesprek duurde in totaal 17 minuten. 17 x 0.45 cent =7.65
Afspraak kon toen naar de avond tussen 18 en 22 uur. Om 22.45 nog niks.
Volgende dag weer gebeld. Weer voor 7 euro.
Ik was in het systeem blijven hangen.
Maar omdat het zaterdag was en niet zo druk zou mijn vriezer ’s middags wel komen. Zou om 12 uur teruggebeld worden. Om 12.45 zelf maar weer gebeld. Stond niks in systeem dus weer voor 8 euro aan de lijn gehangen. Met als antwoord nee word toch het maandag tussen 8 en 13 uur.
Ik ben dus 3 dagen op een vriezer aan het wachten .Ben 35 euro kwijt aan belkosten. En heb nog steeds niks .Als ik kan dit geweten had had ik hem ergens anders gekocht.
Maandag krijg ik veel diepvriesspullen geleverd die ik dus gedeeltelijk weg zal moeten gooien

Gewenste Oplossing:

Als ik de belkosten terug krijg en een kleine vergoeding voor mijn vrije dag die ik heb moeten nemen en een kleine vergoeding voor de spullen die in nu weg moet gooien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Den hartog,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 13:05 geantwoord

ik kreeg een mail dat ik op internet kan kijken hoe laat de chauffeur komt. Dus nee ik ben niet tevreden want dat is totaal geen antwoord op mijn vraag en voorgestelde oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door claubob1985