Klacht: 2 dagen betalen voor 2 uur

RonaldNL op 30 juni 2020 over Parkmobile in de categorie Parkeren

geparkeerd voor 2 uurtjes blijdorp 8.53 app aangezet en gaan bij weggaan zet ik de app uit bij de auto op moment van drukken op de stopknop crasht de app kan gebeuren ligt niet aan mobiel is nieuwste toestel. ik start de app weer om te kijken of de teller uit is.

De teller was idd niet meer zichtbaar gewoon het standaart startscherm vd app ik ga er dus vanuit dat de app gestopt is met de parkeersessie.

Dit blijkt op de achtergrond ergens gewoon door te zijn gelopen wat je niet kon zien tot het max van 2 dagen kosten 46 euro voor iets wat 5 euro kost normaal.

Contact opgenomen met het verhaal en ook met bewijs dat ik daar idd na de 2 uur niet meer stond ik was immers om 11.07 aan de andere kant vd stad om te tanken. (dus bankafschrift met datum en tijd) maandags werk ik de hele dag dus ook daar zat bewijs dat ik die dag daar niet was.

Parkmobile stuurt me naar de gemeente wij dragen het alleen af Gemeente zegt nee u moet bij provider zijn. Screenshot vd mail wou parkmobile hebben om te kijken. Ik krijg 15 euro vergoed min de 5 euro parkeerkosten blijft er 25 euro over wat ze stelen met geen poot te bewegen dat bedrijf niet mijn fout dat de app crasht en daarna doodleuk niks meer laat zien en dan na bewijs leveren nog volhouden dat ze niet meer kunnen doen. ze kunnen die 25 euro gewoon van het bedrag halen op moment van schrijven is het nog niet geincasseerd de 15 euro hebben ze er ook afgehaald dus wat is het probleem dan stug log bedrijf ???

Zodra mijn 25 euro terug is en ik alleen de echte kosten betaal.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 01 juli 2020 om 15:33 geantwoord

Beste heer Wakker,

Erg vervelend te vernemen dat de parkeeractie langer is doorgelopen dan gewenst. We hebben de log-gegeven inderdaad nagekeken en Parkmobile had die dag geen interne storing. Dit betekent dat helaas de reden voor het niet goed stoppen van de parkeeractie extern is. Omdat Parkmobile de kosten volledig afdraagt aan de gemeente en geen wijzigingen kan maken in de parkeeractie is het voor Parkmobile niet mogelijk om parkeeracties ongedaan te maken. En komt alle compensatie vanuit Parkmobile zelf. Vandaar dat helaas de geboden compensatie vanuit Parkmobile zelf het maximale is wat Parkmobile voor u kan doen.

Ter voorkoming van dit probleem zou het advies zijn om bij 'account' en 'herinneringen' de gratis herinneringen aan te zetten, en tevens om de laatste updates van zowel telefoon als app te doen. Ook draait de app het beste op 4G netwerk en kunt u het best altijd de wifi uit hebben staan.

De parkeeractie is volledig afgesloten wanneer u het eindbedrag in beeld ziet na het eindigen van de parkeeractie.

Excuses voor de ongemakken.

Wij wensen u nog een fijne dag meneer Wakker.

Parkmobile Service Team 'DL

RonaldNL

Heeft op 01 juli 2020 om 20:03 geantwoord

Dit is geen oplossing of klantenservice dit is standaard riedeltje die ik al gehad had. Ik heb bewijs jullie app is zooi dan word het de rechtbank ik weet wie er wint....

Alle klachten die gemeld zijn door RonaldNL