Klacht: 2 boetes, 6 brieven niet ontvangen.

op 03 februari 2014 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Het CJIB schrijft op 27-12-2013 een boete af van omgerekend 286 euro en doet dit een maand later doodleuk weer. Als je belt en vraagt waarom ze dit doen geeft men aan dat ik een brief moet ontvangen. Deze krijg ik net als de aanmaningen niet binnen. De toegezonden kennisgeving (zoals ze dit zo mooi noemen) van de afgeschreven boete op 27-12 heb ik tot op heden niet mogen ontvangen. Hetzelfde geld voor de aanmaningen die ik had moeten krijgen. Als je op google zoekt naar ”cjib, brieven” krijg je honderden klachten, met mensen die ook een probleem hebben met het CJIB. Ik zit normaal gesproken om het geld niet verlegen en had (als ik de boete in eerste instantie gekregen zou hebben) gewoon betaald. Hoe kan ik dit hardmaken? Het is de burger tegen de overheid…

Betere service/communicatie vanuit het CJIB. 2x 300 euro achter elkaar kwijt zijn is in deze tijd geen pretje ... Eventuele digitale acceptgiro's.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CJIB

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CJIB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dalino1992