Klacht: 2

op 17 juli 2012 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Dit jaar heb ik bij Reader’s Digest 2x het produkt Carpevitam knoflook besteld ad: 24 euro en 85 cent.en wel op 31-3-2012 en 28-06-2012.Direct bij binnenkomst van het produkt, betaal ik meteen.Wat scherts mijn verbazing, dat ik tot tweemaal toe een aanmaning krijg tot betaling.Ik gebeld en de kopieen van betaling aan de bank er bij gedaan.Opgelost dacht ik.
Dus niet!!.Krijg ik tot mijn grote nijd vandaag een accept giro van een Incasso buro van bijna 100 euro van een niet gedane betaling aan Reader’s Digest.Ik ben woest.Heb de brief die ik geschreven had aan Reader’s Digest + weer de kopieen van betaling en de accept van het incasso bureau naar hun opgestuurd.Ik ga niet betalen voor producten die ik allang betaald heb.
Ik vind dat Reader’s digest ernstig tekort schiet in het nagaan van hun administratie.Heb ook weinig vertrouwen meer in hun.
Een boze klant.
Mevr.J.M. van Es-Knoops.

Zeker dat ik een excuus brief krijg,van Reader's Digest, van de ongemakken en frustratie die ik er van heb, en een vergoeding voor de gemaakte kosten van bellen en brieven versturen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Readers Digest Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jovest