Klacht: 1× op hun site geweest echter NOOIT iets bestelt ,toch werd mij een produkt toegestuurd

op 19 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1× op hun site geweest echter heb ik NOOIT iets besteld,toch werd mij ongevraagd een produkt toegestuurd.Deze heb ik teruggestuurd en nog sturen zij mij mailtjes met verhogingen en dwang tot betaling.Vandaag kreeg ik wederom een brief van een deurwaarder die ze hadden ingeschakeld om alsnog de betaling te voldoen en ze willen me tegemoet komen door ipv de gevraagde 74.90 het af te doen met 60.00

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen brieven meer en zeker niet betalen vooe iets wat ik nooit heb besteld en heb teruggestuurd..walgelijk bedrijf dat gegevens pikt en misbruikt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 december 2017 om 21:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Denise,

As explained in the communication from November 2016, the order is a result of filling out the order form and clicking the Order Now button during the order process.

We have not received the goods in return and did not receive a response to providing the return information.

If you still have a copy of the receipt or tracking information, please send this to info@luxstyleintl.com

We hope that this explains your situation.

Alle klachten die gemeld zijn door Dharingsma