Klacht: 1ste maand gratis

op 19 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Bericht van Lijbrandt

5 jaren geleden - Geachte heer Pendjol, Uw abonnement is actief geworden op 21 juni 2012, dit betekend dat u tot 21 juli 2012 geen vaste abonnementskosten betaald. Op factuur 1230185 is dit ook netjes verwerkt: u heeft eerst vanaf 21 juni t/m 30 juni een "korting" van 15 euro gekregen, dit i.v.m. de eerste maand gratis. Op de tweede en derde factuurregel wordt de maand juli in rekening gebracht en gecorrigeerd tot 21 juli. U heeft in totaal dus 45.00 - 30.48 = 14.52 euro betaald voor de periode 21 juli t/m 31 juli. De overige kosten a 7.33 euro zijn voor het gebruik van de aanvullende optie Interactieve HD TV, aangezien dit een aanvullende optie is valt deze buiten de eerste maand gratis zoals op onze website aangegeven. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en beschouwen uw klacht als afgehandeld. Met vriendelijke groet, Ruben Smith Webcare Lijbrandt

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Lijbrandt

Heeft op 23 juli 2012 om 15:07 geantwoord

Geachte heer Pendjol,

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hanneke1989