Klacht: 1e werkdag naar huis gestuurd en niks meer gehoord.

op 12 september 2018 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Geachte, heermevrouw

Ik had gesoliciteerd bij olympia uitzendbureau the greenery.
Ik had nog mijn werk als verkoopmedewerker, daarna werd ik opgeroepen door olympia om een rondleiding te krijgen, ik ben toen geweest.

Na de rondleiding hebben we wat papieren ingevuld en kreeg ik een datum wanneer ik moest beginnen, hierbij heb ik mijn huidige werkgever waar ik werkte bedankt, en gezegd dat ik een ander werk heb gevonden. Hierbij heb ik ook de naschoolse opvang geregeld voor mijn dochtertje want ik zou van 3 uur tot 23 uur werken.

Ik was zo blij dat ik een andere werk had gevonden, dus op mijn eerste dag 10 September ben ik daar geweest, ik kom bij olympia binnen en ik zei dit is mijn eerste werkdag ik moest vandaag komen werken.

Daarna werd mij gezegd dat de gene die mij zaak behandeld is ziek, en ze heeft niks voor mij klaargezet, dus werd ik weer naar huis gestuurd en ik zou verder gebeld worden.

De volgende dag heb ik weer gebeld van dat ik nu geen werk meer heb en ik wil zo spoedig mogelijk beginnen,wanneer kan ik beginnen. Mij werd weer gezegd dat ik dezelfde dag nog zou worden terug gebeld en dit is ook niet gebeurd.

Nu zit ik helemaal zonder werk en moet mijn naschoolse opvang weer afmelden.

Ik heb heel veel uitzendbureau gekend maar dit slaat echt alles, ik bedoel ik heb alle formulieren ingevuld en ik kreeg een datum van mijn eerste werkdag, normaal persoon zou denken van oke dus ik kan nu mijn andere werk afzeggen, en dat heb ik ook gedaan.

Hierbij hoop ik dat iemand of een dergelijke instantie mij kan helpen met wat ik met deze situatie aan moet. ik hoop niet dat olympia er zo makkelijk van af kan komen. of mischien kan ik juridische advies ergens krijgen.

Dit is echt niet normaal hoe er met mensen omgegaan wordt. Dit kan echt niet. Alsof ik niks beters te doen heb dan 2 keer naar de greenery gaan bij olympia en daarna weer worden teruggestuurd.

Ik zou olympia graag willen meedelen dat ze mensen niet zo moeten behandelen, trouwens ik was niet de enige er was nog een oude man die werd teruggestuurd, vond het niet leuk, Je komt daar zo blij je denkt je gaat werken en uiteindelijk krijg je dit. Zielliggg!!!! Hoor Olympia.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen met deze situatie.

als ik juridische advies ergens kan krijgen, want hierdoor heb ik ook mijn huidige werk kwijtgeraakt en nu heb ik geen inkomen door dit gebeuren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 13 september 2018 om 13:25 geantwoord

Dag Ashna,
Bedankt voor jouw melding. Ik heb inmiddels begrepen dat onze Greenery vestiging met jou contact heeft opgenomen en dat jullie een prettig gesprek hebben gehad en dat het hier een vervelend misverstand betrof. Excuses voor het ongemak en wellicht dat we toch snel iets voor je kunnen betekenen!
Groet, Olympia

Alle klachten die gemeld zijn door shona22