Klacht: 1e maand gratis maar toch afgeschreven niet bereikbaar

op 28 juli 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Ik had me opgegeven bij de bankgiroloterij en deed dat omdat het de eerste maand gratis meespelen is. Daar kwam steeds reclame op tv en in mijn mailbox. Nu hebben ze 28 juli € 13,50 afgeschreven van mijn rekening terwijl ik drie dagen geleden lid ben geworden. Ik probeer ze steeds te bellen maar dat kost me vele euro’s aan belminuten met een 0900 nummer. Ik kreeg ook een gouden code in mijn brievenbus daarop stond altijd prijs als ik met mijn code naar de website ging maar kreeg steeds te lezen dat ik me opnieuw moest aanmelden. Dat heb ik een aantal keren geprobeerd maar het ging niet. Toen probeerde ik te mailen dat lukte ook niet ik kreeg een antwoord dat ik naar de klantenservice moest online of moest bellen. Bij bellen kreeg ik Robert ten Brink met de mededeling dat er meer wachtenden dan normaal zijn. Dat heb ik vijf keer geprobeerd.

Ik wil graag mijn geld terug en deze maand gratis meedoen. En als ik normaal kan mailen i.p.v. bellen of gratis bellen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Reactie van de melder van de klacht WMarks

2 maanden geleden - Dankuwel Robin!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WMarks