Klacht: 19 dagen na bestelling nog steeds geen tafel en stoelkussens

op 23 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Op 04-05-16 bestelden wij 4 tuinstoelen Sulfino met kussens en een tafel Marcos 180 cm. Uiteindelijk worden, door slordigheden door de bezorgdienst JKS, er pas op 12 mei 4 stoelen bezorgd, maar geen stoelkussens en geen tuintafel. Klantenservice gebeld, belooft van alles maar doet niks. 15-05-16 weer een klantenservice gebeld, horen we ook weer niets van. 20-05-16 weer klantenservice gebeld, men weet helemaal niets van het probleem?!? Er wordt een nieuw casenummer aangemaakt (160520-000-106) maar het is nu 23-05-15 en we hebben wederom niets gehoord. Het is werkelijk om moe van te worden, 19 dagen na onze bestelling en betaling hebben we nog steeds alleen maar 4 stoelen zonder kussens en geen tafel Marcos 180 cm. Ondertussen ook een klacht ingediend bij de consumentenbond (maar meer dan een algemeen en nietszeggend excuusje en de melding dat men iets gaat doen kregen wij niet, ook verder weer niets meer van gehoord).
Wat moet ik nog doen om iemand te bereiken en te zorgen dat ik 19 dagen na mijn bestelling en betaling alsnog mijn tafel en stoelkussens krijg (die notabene ook deze week weer in de folder staat met de melding ‘voor 15 uur besteld, morgen in huis).

Tevreden word ik niet meer, elke 2 of 3 dagen weer bellen en mailen, zeker al 7 keer de klantenservice aan de lijn gehad, telkens weet niemand waar ik het over heb, alsof alles netjes op 6 mei bezorgd is. Kost enorm veel tijd, energie en vooral irritatie.
Ik wil heel gewoon en niets anders dan dat ik alsnog en op korte termijn mijn bestelde en betaalde tuintafel en ontbrekende tuinkussens krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht RenD

7 maanden geleden - Via deze weg niets meer gehoord van Praxis en ook via de consumentenbond niet. Maar we werden de dag na het plaatsen van onze klacht (en zelf ook de klantenservice maar weer eens gebeld) gebeld door iemand van het magazijn die vroeg of we er bezwaar tegen hadden als er andere kussens zouden worden geleverd. We hebben daar mee ingestemd, mits deze kussens passen op onze tuinstoelen en een redelijk normale kleur hebben. Direct gevraagd naar de tafel en er werd aangegeven dat die 'vast wel op voorraad is'. Verder niets meer gehoord, tot we op 25-05 een mailtje van JKS kregen dat tafel en 4 grijze stoelkussens op 26-05-16 zouden worden bezorgd. En zo hebben we inderdaad op 26 mei, 22 dagen na onze bestelling, en meer dan 15 telefoontjes, mails, klachten, etc. onze ontbrekende tafel en stoelkussens ontvangen. En daar zijn we heel blij mee, maar het neemt niet weg dat alles wel echt heel slordig is geweest, en er heeft ook nooit iemand sorry gezegd, of 'wat vervelend voor u', elke keer weer iemand anders die beloofde het op te lossen, ons op de hoogte te houden, etc. met telkens nul resultaat tot onze klacht op deze website en het laatste telefoontje naar de klantenservice.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 25 juni 2016 om 14:09 geantwoord

Goedemorgen,

Dank voor uw bericht aan Praxis.
Vervelend om te vernemen dat één en ander niet naar wens is verlopen.
Ik verneem daarom graag van u of ik u nog ergens mee kan helpen.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00-20.00 uur.
Ook in het weekend,echter ben ik niet aanwezig in het weekend.
Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet.
Astrid Verkaik
Praxis klantenservice 020-3983478

Alle klachten die gemeld zijn door RenD