Klacht: 15 euro in rekening gebracht

op 26 mei 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor specsavers 15 euro betaald via worldpay, echter kreeg ik hier een error omdat ik dit via mijn mobiel betaald hebt.

Eenmaal thuis heb ik nog een keer het bedrag overgemaakt alleen nu via de computer dit ging wel goed.

Heb nu dus wel 2x 15 euro betaald inplaats van 1x.

Kan nergens vinden hoe ik dit bedrag terug kan halen.

De omschrijvingscode is: 4632644521

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik willen dat de 15 euro weer op mijn rekening teruggestort word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 26 mei 2016 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door wbuijs1983