Klacht: 15 dagen zonder internet tv telefoon

op 04 juli 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 3 juli 2016 omstreeks 13 uur zit ik zonder telefonie, internet en televisie. (Voorheen canaldigitaal)
Na een geduldige dag wachten heb ik toch maar eens contact gezocht met online.nl
Na eerst zeshonderd opdrachten te geven uitgevoerd, opnieuw terug bellen, nieuwe telefoon draden trekken, weer opnieuw bellen komt Online.nl met de verklaring dat het dan maar aan de bekabeling moet liggen, en dat zij dan op 18 juli tussen 8 en 12 uur wel even kunnen komen kijken!
Oftewel zoekt u het lekker uit, maar wél betalen ?!?!
Schandalig vind ik het!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de internet, telefonie en televisie weer werken en ik voor de dagen dat dit NIET werkte een restitutie krijg.
En dit het liefst gisteren!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 juli 2016 om 17:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Imanse,

We begrijpen dat dit erg vervelend is voor u, en zien dat u klant bent van
Online.
Zou u hiervoor contact willen opnemen met de klantenservice van Online:
0900-9515
Webcare: https://twitter.com/onlinepuntnl
https://www.facebook.com/onlinepuntnl

dat kan van 9:00-uur 's ochtends tot 21:00-uur 's avonds.

Met vriendelijke groet,
C. Jansen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esnami