Klacht: 131 prijzen t.w.v 12.500euro

op 10 mei 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan de site niet vinden dus de code niet invoeren geen kans op een prijz ,was in 2016 ook al het geval

Gewenste Oplossing:

als libelle samen met de staatsloterij eindelijk is doet wat ze zelf ingang hebben gezet ,geeft de mensen een ieder geval een kans op de een prijzen.maar volgens mij is het nep ik ben pas tevreden als libelle met een oplossing komt wat de site betreft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 27 maart 2018 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer, mevrouw de Groot,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groeten,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door zwartetroybull