Klacht: 1200 EURO WEG DOOR NECKERMAN

op 23 juni 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een all inclusieve vakantie geboekt bij Neckermann naar Alanya. Wij hebben de bijhorend visums aangevraagd en omdat mijn vriend geen officieel Nederlands paspoort heeft hebben we nagevraagd of dit visum ook goed was voor hem. Medewerker van Neckermann heeft ons op het hart gedrukt dat dat helemaal goed zou zijn en we ons geen zorgen hoefde te maken. Nou zo gezegt zo gedaan , wij vliegen . Op AirPort Alanya worden we geweigerd om die reden. Hij mocht Turkije niet in omdat hij niet het juiste visum had!!!!!
Neckermann heeft onze hele vakantie VERPEST!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een all inclusieve reis krijg aangeboden of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 17 juli 2017 om 03:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KOOSISBOOS