Klacht: 10x bellen om zender pakket te wijzigen

op 31 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Eind december telefonisch fox internationaal besteld.
4x over moeten bellen, telkens niet uitgevoerd.
Afgelopen maandag als laatst er overgebeld toen is het uiteindelijk geregeld.

Maar bij het telefonisch contact van maandag tevens om een sport1 pakket gevraagd zonder motor gp, bestond niet volgens de medewerker, alleen het totale pakket incl. Motor gp kon ik afnemen. Ik was verbaasd en controleerde na het gesprek of ik me inderdaad had vergist in dat aanbod van sport1 zonder motor gp. Maar daar stond wel vermeld dat dit bestond, weer moeten bellen om aan desbetreffende medewerker er op te attenderen dat het wel degelijk bestaat.

Daarnaast wou ik omdat ik sport1&fox erbij nam van entertainment naar family gaan.
Bel ik vandaag om hun te controleren of ze het juist doorvoeren, blijkt er niks bekend van te zijn, hopeloos dat Canal digitaal dus ben nog steeds bezig, hier moet ook nog eens 9,95 voor betaald worden. Ik ben inmiddels al €20 euro kwijt aan telefoon kosten. En zeker 2,5 uur aan tijd. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen door een bedrijf het voortzetten van mijn contract na afloop zal dan ook zeker niet gebeuren als hier geen juiste reactie op komt.

excuus, compensatie tbv van de gemaakte telefoonkosten door hun onkunde.
Schriftelijke bevestiging van wat ik heb besteld.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 11 februari 2014 om 16:26 geantwoord

Beste,

Uw verzoek is gehonoreerd. Het FamilieHD pakket met Fox Sports International en Sport1HD is actief gezet.

Webcare CanalDigitaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door David1983