Klacht: 100021829106 0020001375736485 3204273: 100038303 iRobot.com IBAN: NL14RABO015503219

op 17 oktober 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Betr.Ond. Betaling 29-09-2016

Op 29092016 heb ik bovenstaande betaling via IDEAL gedaan. Maar tot op heden is het bedrag door GlobalCollect niet gedaan aan iRobot in Rotterdam.
Verzoeke per omgaande dit te doen.
Ik zal bij in gebreke blijven hier een klacht over doen bij de Consumenten Bond alsmede het televisie programma RADAR.

Zo spoedig mogelijk actie ondernemen en bovengenoemde betaling doen aan iRobot Rotterdam.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 17 oktober 2016 om 13:25 geantwoord

17-Oct-2016 De heer Hengeveld per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door benh2202