Klacht: 10 euro lichter gemaakt

op 08 mei 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Gisteren een bestelling gedaan van de Mcdonalds in Gronsveld Limburg via het display. Voor de zoveelste keer was de bestelling niet compleet maar nu maakten ze het wel erg bont. Ik kreeg niet: drie van de vier porties bitterballen en een portie Hollandse friet. Ik werd verder onvriendelijk behandeld en wat ik wel mee kreeg was werkelijk niet te eten. Hamburger was koud en er zat niet op wat er op zou moeten zitten. Frappe was alleen ijsblokken. Niet voldoende rietjes. Ik vind dit een behoorlijk bedrag waar voor ik bij deze waanzinnig onvriendelijke zaak gewoon wordt opgelicht. Me beklaagd via email, geen reactie. Me beklaagd bij McDonalds Nederland, geen reactie. Me beklaagd via facebook. Bleek ik zeker niet de enige te zijn. De naam van het bedrijf wordt zo wel te grabbel gegooid. Misschien McDonalds America eens inlichten? Absurd dat het personeel dit gewoon mag doen.

Ik ben tevreden als de zaak in Grondveld grondig wordt onderzocht ook nav de meldingen op facebook van anderen. Ik wil mijn geld terug voor de hele mislukte bestelling en een fatsoenlijke reactie op mijn klacht met excuses.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Weerteleurgesteldenboos