Klacht: 10 dagen te lang geboekt

op 14 september 2018 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb via Transavia bij `u geboekt.Heb toen ik de bevestiging kreeg niet goed naar de eind datum gekeken dat had 20 October moeten zijn(dan gaat ook mijn transavia vlucht terug naar Eindhoven)En nu is afgerekend tot 30 oct.Daarbij had ik ook een verzekering geboekt en heeft mijn man aan de balie nog eens 10.00 euro per dag moeten betalen voor een verzekering.`hier is iets vreselijk mis gegaan .Hierbij mijn boekingen nr. fr412704110 .Ik doe in een apart mailtje de vluchten van transavia want die wisten ook dat ik de auto maar nodig had van 13,09,2018 tot 20moct..Dan ziet U dat er 10 dagen teveel waren.Graag Uw antwoordt hierop.
Met vr gr
Monique Colen

Gewenste Oplossing:

Als ik betaal wat ik gebruikt heb en niet 10 dagen extra.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dickens1