Klacht: 10.000 klustegoed +klusservice

op 12 september 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Op een kaartje van de praxis werd gesuggereerd dat je veel kunt winnen…bij krassen van de code en het bezoeken van de site wordt je gekoppeld aan de bankgiroloterij….schaam jullie ….doen alsof je klantvriendelijk bent en dan de klanten schaamteloos koppelen aan de bank giro loterij….ja dat staat linksonder op de achterzijde …maar dat jullie je zooo verlagen en niet gewoon zonder iets…iets kunen laten winnen …en dat ook nog suggestief mooi weer spelen …bah Praxis …flut !!!

Als er gewoon iets te winnen zou zijn...zonder een of ander marktonderzoek door het laten invullen van klantgegevens .....zou men de "gulheid" hebben die op het plaatje men wijs wordt gemaakt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 19 september 2016 om 16:07 geantwoord

Geachte heer van Roy Straeten,

U hoeft niet mee te spelen met BankGiro Loterij om kans te maken op de prijzen. Als u de NAW gegevens en geboortedatum hebt ingevuld en op ‘activeer mijn wincode’ hebt geklikt, doe je automatisch mee met de actie. Er opent een nieuwe pagina waar bovenaan staat ‘U maakt nu gratis kans.’ Daaronder staat een aanbod voor de BankGiro Loterij. Dat is optioneel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Een eventuele reactie zien wij graag tegemoet als reply op deze e-mail.
Praxis Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door blup