Klacht: 1 x product besteld, 2 x ontvangen

op 13 oktober 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op donderdag 22 September heb ik 5 x de blackhead killer maskers besteld op de luxstyle website. deze heb ik direct betaald via ideal en ik ontving ze 3 dagen later. 2 dagen daarna ontving ik nogmaals 5 van deze zelfde maskers maar deze had ik NIET besteld. 3 oktober ontving ik hierover een email dat ik binnen 14 dagen 34,95 EUR moet overmaken anders word er 10 EUR herinneringskosten aan toegevoegd.

Vandaag 13 oktober, ontving ik opnieuw een bericht dat ik binnen 10 dagen 44,95 moet betalen want anders zal er opnieuw een bedrag EXTRA in rekening worden gebracht.

nogmaals ik heb 1 x een product besteld vervolgens kreeg ik nog een email dat ik het besteld had, wat helemaal niet waar is en heb dit product ook door de brievenbus ontvangen en nu beweren zij dat ik het besteld heb en moet betalen. Ik ben niet van plan om te betalen wat ik niet heb besteld.

Ik heb deze klacht al eerder vermeld, maar er is nog steeds geen reactie op geweest we zijn ondertussen 2 weken verder en heb dus een nieuwe mail gehad. Ik hoop dat jullie me nu wel kunnen helpen.

Dankjewel

Wanneer ik buiten de reeds betaalde & ontvangen bestelling helemaal nergens voor hoef te betalen. Ongeacht of ik de 5 NIET bestelde maskers mag houden of niet.
Ook wil ik in het vervolg niets meer van dit bedrijf ontvangen en/of horen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht klachtvmeg

1 maand geleden - Ik vind dit erg lang duren

Alle klachten die gemeld zijn door klachtvmeg