Klacht: 1 minuut een langgerekt geraas, 1 minuut stil. en dat 75 keer achter elkaar

op 06 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Wij merken sinds kort een groot aantal startende vliegtuigen die keer op keer, met tientallen achter elkaar precies hetzelfde pad over ons huis nemen. Waarom is ons volstrekt onduidelijk, verleg het pad 1000 meter naar t noorden en je vliegt over weilanden.

Schiphol verdient nogal aan al dat verkeer van internationale hub, al die miljoenen mensen die niet uit Nederland komen, niet naar Nederland gaan. Schiphol is een cash-cow.

Maar wij lijden daar heel erg onder! Onze prachtige stek, de mooie tuin met druif en gras en tuinstoelen is niet meer een heerlijke plek om te ontspannen. Wie neemt ons serieus? BAS is alleen maar een klaagzuil zonder tanden.

Wij hebben een oplossing. Laat ons maar meedelen in die winst! Voor 10 Euro per vliegtuig mogen jullie over ons huis vliegen. Eens kijken hoe de routes dan gaan lopen. Dan zal je zien, blijken die vliegtuigen ineens prima tussen allerlei weilanden en water te kunnen vliegen.

Als we 10 Euro per vliegtuig krijgen van Schiphol.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan de Duurzame Kapitalist